عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
عده ای خود را پیرو پیامبر(ص) و قرآن می دانند، اما مسلمانان را می کشند و اسلام هراسی را ترویج می دهند، این گونه افراد فقط به نابودی اسلام می اندیشند.
عقیق: دکتر اسدالله رازانی، در همایش هفته وحدت که با حضور طلاب و روحانیون شیه و سنی، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم، در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، گفت: پیامبر اکرم (ص) محور اتحاد و همبستگی مسلمانان است.
استاندار کرمانشاه ابراز داشت: مکتب و پیام های رسول اکرم (ص) سبب شد که تمامی مسلمانان جهان این گونه شیفته و ادامه دهنده راه آن حضرت شوند و حول محور قرآن و رسول اکرم (ص) در مقابل دشمنان بایستند.
وی، تمسک جستن به راه و زندگی پیامبر اکرم (ص) را نجات بخش بشریت دانست و تصریح کرد: قطعأ حرکت در مسیر رسول الله(ص) تنها راه غلبه بر دشمنان اسلام است.
رازانی با اشاره به کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی، اظهار داشت: عده ای خود را پیرو پیامبر(ص) و قرآن می دانند، اما مسلمانان را می کشند و اسلام هراسی را ترویج می دهند، این گونه افراد فقط به نابودی اسلام می اندیشند.
استاندار کرمانشاه بیان داشت: با مرور زندگی پیامبر اکرم (ص) جزء رحمت و بزرگواری چیزی نخواهیم یافت، رسول اکرم (ص) بخشنده و مهربان بود و الگویی کامل برای تمام مسلمانان است.
وی در پایان تصریح کرد: سراسر زندگی پیامبر اکرم (ص) برای جهانیان درس است و باید آنها را فرا بگیریم و در زندگی فردی و اجتماعی خود بکار بندیم تا در مقابل رسول الله(ص) سربلند باشیم.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین