عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸
سخنران بعثه در حرم مطهر باب الحوائج مطرح كرد
سخنران بعثه مقام معظم رهبري گفت: انبياء و اولياي الهي فقط براي دعوت انسان ها به يكتا پرستي مبعوث شدند و در اين راه، هيچ اجر و مزدي طلب نكردند.
عقیق: حجت الاسلام و المسملين حسين كاردان، در جمع زائران عتبات عاليات در حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع) افزود: انبياء از جنس خود مردم هستند اما در خلقت از آنان كامل تر هستند .
وي افزود: علت اين كامل تر بودن آن است كه پيامبران، هم بايد با خدا در ارتباط مي بودند و هم وحي الهي را به مردم منتقل مي كردند و همه كس، ياراي تحمل وحي را از جانب خداي متعال ندارد .
سخنران بعثه مقام معظم رهبري افزود: انبياء در راه دعوت انسان ها به توحيد مرارت ها كشيدند و جز شماري از آنان پيروي نكردند و از اين رو، همه كساني كه دعوت آنان را نپذيرفتند، عذاب شدند .
حجت الاسلام و المسلمين كاردان افزود: خداي متعال فرموده است كه امت رسول گرامي اسلام (ص) را تا وقتي كه در ميانشان است و تا مادامي كه استغفار كنند عذاب نمي كند .
گفتني است برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، شامل سخنراني و مداحي و مرثيه سرايي، هر روز صبح پس از نماز جماعت صبح، و زيارت عاشورا در صحن حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و هر شب ، پس از نماز جماعت مغرب و عشاء، در سرداب حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع)، براي زائران ايراني عتبات عاليات، برگزار مي شود .



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین