عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
مدیر وبگاه «مبلغ» از راه‌اندازی این سایت با شعار «هر دیندار، یک مبلغ» خبر داد و افزود: با مراجعه به این وبگاه، دیگر نیازی به مطالعه کتاب‌های مختلف نیست و تمام نیازهای طلاب به صورت یکجا پاسخ داده می‌شود.

عقيق: حجت‌الاسلام محمدرضا عطامنش در گفت‌وگویی از راه‌اندازی سایت «مبلغ» با شعار «هر دیندار، یک مبلغ» برای دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، شعبه تهران خبر داد.

مدیر سایت مبلغ گفت: در جنگ نرم، هیچ چیز به اندازه فضای مجازی، تأثیرگذار نیست و دشمن نیز بیشترین بهره را از این فضا می‌برد و البته بهترین تبلیغ‌ها را برای انحراف جوانان انجام می‌دهد و لازم است ما هم با استفاده از فضای مجازی در راستای ترویج معارف ناب اسلامی گام برداریم.

عطامنش با بیان اینکه در طراحی این سایت، ما افقی بالاتر از نیازهای طلاب را مدنظر داشته‌ایم، اظهار داشت: طلاب گرامی و سایر مردم با مراجعه به وب سایت «مبلغ» دیگر نیازی به مطالعه کتاب‌های مختلف، گشتن و جست‌وجو کردن در سایت‌ها و کتابخانه‌ها نیست و هر آنچه که نیاز دارند را به صورت یک جا می‌توانند دریافت کنند.

وی ادامه داد: در جهانی که به سوی پیشرفت حرکت می‌کند ما باید از تمام امکانات بهره ببریم چرا که همانند زمان قدیم نیست که فقط بتوان پشت منبر صحبت کرد.

مدیر این سایت فرهنگی عنوان کرد:  وب سایت «مبلغ» به نشانی: www.moballeq.ir است و شامل بخش‌های شجره طیبه ائمه اطهار و هر معصوم یک شجره، منبر، واعظان مشهور، محراب، مساجد فعال، مساجد جامع، شرح احادیث، کتب روایی و ... است. 


منبع:فارس

211001



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین