عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱
منتشر شد؛
فراخوان دومین کنگره ملی شعر ایثاروشهادت که در اسفند ماه جاری با موضوع ایثار و شهادت برگزار می‌شود، منتشر شد.

عقیق:اداره کل هنری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثار گران، فراخوان دومین کنگره ملی شعر ایثار و شهادت را منتشر کرد.

این کنگره، در 2 بخش بزرگسال و کودک و نوجوانان و بخش ویژه برگزار می‌شود که در بخش اخیر، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر که آثارشان در مرحله نخست ارزیابی ، مورد پذیرش دبیرخانه کنگره قرار می گیرند میتوانند در صورت تمایل در کارگاه های آموزشی شرکت نمایند.

محور و موضوع این کنگره شعر نیز در تناسب با نام آن، ایثار و شهادت است.

بر این اساس، مهلت ارسال آثار 26 دی ماه 1394 خواهد بود و دومین کنگره ملی شعر ایثار و شهادت 18 اسفند ماه 1394 برگزار می‌شود.

 گفتنی است گزیده آثار کنگره در قالب مجموعه ای به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مقررات و مدارک موردنیاز برای حضور در این کنگره، به بنیاد شهید و امور ایثار گران استان یا سایت www.navideisar.ir مراجعه کنند.

شاعران می توانند آثار و مدارک موردنیاز را به آدرس دبیرخانه به نشانی تهران ـ خیابان طالقانی ـ خیابان ملک الشعرای بهار شمالی ـ پلاک 5 ـ ساختمان شهید سلیمانی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران ـ طبقه دوم ـ اداره کل هنری ـ  دبیرخانه دومین کنگره ملی شعر ایثار ـ  تلفن : 88305765 فکس : 88303760 یا از طریق پست الکترونیک Email: C.P.Isaar @ Gmail.com ارسال نمایند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین