عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۳۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷
در حرم مطهر باب الحوائج مطرح شد؛
سخنران بعثه مقام معظم رهبري بر لزوم شناخت و معرفت پيدا كردن هرچه بيشتر امام زمان (عج) تاكيد كرد .
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين حسين كاردان، در جمع زائران عتبات عاليات در حرم مطهر حضرت باب الحوائج(ع)، افزود: يكي از وظايف اصلي منتظران ظهور، علاوه بر دعا براي فرج آن حضرت، تلاش براي معرفت پيدا كردن بيشتر به شخصيت قائم آل محمد (عج) است .
وي با بيان اينكه امامان معصوم(ع)، با شهادتشان هم در صدد حفظ و گسترش معارف الهي بودند افزود: همه مسلمانان و شيعيان نيز بايد در اين راستا تلاش كنند .
سخنران بعثه مقام معظم رهبري، در پاسخ به برخي شبهات در خصوص امامت ، حضرت مهدي (عج) در پنج سالگي گفت: نمونه هاي قرآني، مبعوث شدن پيامبران از جانب خداي متعال، حضرت يحيي و حضرت عيسي سلام الله عليهماست .
حجت الاسلام و المسلمين كاردان همچنين شبهه در خصوص سن و عمر حضرت قائم ال محمد (عج) را هم به استناد تاريخ و قرآن نادرست خواند و افزود: حضرت نوح (عج) كه براساس ايات قرآن، 950 سال دوران نبوتش بود، 2500 سال عمر كرد .
وي همچنين لزوم تلاش براي ارتباط هرچه بهتر با يازدهمين امام شيعيان، را يادآور شد و افزود: هركس به هر مقدار كه معرفتش نسبت به ايشان اضافه شود، مي تواند به برقراري هرچه بيشتر و با كيفيت تر ارتباطش با امام زمان(عج) خوش بين و اميدوار باشد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین