عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
استاد اخلاق با محکومیت حادثه زاریا گفت: ۳۰ سال است که قلب قاره سیاه آفریقا با طلوع نورانی و سپید تشیع در نیجریه منور به نور اهل‌ بیت(ع) شده است و با زحمات طاقت‌فرسای شیخ زکزاکی، رهبر مظلوم، شمار شیعیان آن کشور به میلیون‌ها نفر رسیده است.

عقیق:در درگیری‌های بامداد یکشنبه هفته گذشته که پس از حمله ارتش نیجریه به حسینیه «بقیة الله» در شهر زاریای نیجریه و منزل شیخ ابراهیم زکزاکی رخ داد،‌ علاوه بر همسر و پسر «شیخ زکزاکی» و چندین تن از سران «جنبش اسلامی نیجریه» بیش از 300 تن از شیعیان به شهادت رسیدند. به مناسبت این واقعه دردناک استاد حسین انصاریان استاد اخلاق تهران بیانه‌ای صادر کرد که در ادامه می‌آید:

وَإِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ (انفال 72)

بار دیگر چهره صهیونیسم و استکبار جهانی با کمک وهابیت تکفیری در قالب کشتار وحشیانه شیعیان مظلوم نیجریه و دستگیری رهبر بی‌گناه و آزاده شیعیان زاریا، شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی خود را نمایان کرد.

مدت 30 سال است که قلب قاره سیاه آفریقا با طلوع نورانی و سپید تشیع در نیجریه منور به نور اهل‌ بیت(علیهم‌السلام) شده است و با زحمات طاقت‌فرسای آن رهبر مظلوم تعداد شیعیان آن کشور به میلیون‌ها نفر رسیده است. این نفوذ اسلام رحمانی و عدل‌گسترانه گاهی با اندیشه تکفیری «بوکوحرام» و هنگامی با حمله خونین ارتش دولتی نیجریه تهدید و سرکوب می‌شود.

اینجانب ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان مظلوم و بی‌پناه نیجریه، رجا واثق دارم که بزودی وعده الهی إِنْ تَنْصُرُا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ درباره همه مظلومان و ستمدیدگان عالم تحقق یابد.

فقیر حسین انصاریان


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین