عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
همایش ویژه نهم ربیع سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور پژوهشگران و مدیران مرکز تخصصی مهدویت در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین کلباسی  گفت:  نهم ربیع از مهمترین روزهایی است که در مکتب تشیع از ارج و قرب بسیاری برخوردار است.
وی افزود: این روز بزرگ، روز بیعت با امام زمان(عج) است و همه مومنان و شیعیان در این روز با امام زمان(عج) عهد می بندند که این امامت را پذیرفته و پیرو ایشان باشند.
مدیر  مرکز تخصصی مهدویت گفت: این مرکز به عنوان یکی از مراکز تخصصی حوزه در بعد تخصصی و تبلیغی و آموزشی فعالیت می کند و برای این ایام نیز هر ساله برنامه های خاصی را برگزار می کند.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه های این مرکز در کنار برنامه های تبلیغی که این مرکز در سراسر کشور برگزار می کند، می توان به برگزاری برنامه فرهنگی و ترویجی در شب نهم ربیع اشاره کرد.
مدیر امور مراکز تخصصی حوزه های علمیه گفت: در این برنامه فرهنگی و ترویجی که به حضور بیش از 100 تن از پژوهشگران و مدیران مرکز تخصصی مهدویت در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به ارائه بحث پیرامون موضوع اهمیت بیعت با امام زمان(عج) می پردازد.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین