عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد:
عالمان بی‌عمل ضررشان از لشکر یزید نیز بیشتر است و سرچشمه همه فساد های عالم از این عالمان بی عمل سرچشمه می گیرد.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، در جشن فارغ التحصیلی و پایان دوره طلاب دوره عمومی بخش های حضوری ایرانی و غیرایرانی و بخش غیرحضوری سال تحصیلی ۹۴-۹۳ و نیمسال اول ۹۵-۹۴ جامعه الزهرا(س) در حسینه امام خمینی (ره) این مرکز بیان کرد: مبلغ اگر خود اهل عمل باشد مردم نیز به آموزه ها و گفته هایش عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: خودسازی از جمله اولویت‌های زندگی هر انسان است و افراد برای اینکه بتوانند دیگران را موعظه و نصیحت کنند، ابتدا باید نسبت به ساختن خود اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد بیان کرد: عالمان بی‌عمل ضررشان از لشکر یزید نیز بیشتر است و سرچشمه همه فساد های عالم از این عالمان بی عمل سرچشمه می گیرد.

وی تاکید کرد: اگر تقوا، عفت، پاکی، ایمان در وجود افراد ایجاد شود دیگر نیازی به حرف زدن نیست و همه از نور وجودیشان بهره مند می شوند.

این محقق حوزه با گلایه از مجامع علمی – آموزشی و حوزوی در خصوص کم توجهی به تهذیب و تزکیه، گفت: متاسفانه بیشتر سرمایه گذاری ها در مراکز علمی آموزشی، بر مسایل آموزشی است و کمتر به مسایل مهمی چون آیین همسرداری، تربیت کودک و فرزند پروری و غیره توجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش مهارت های زندگی از ضروریات دینی است، بیان کرد: باید در همه مراکز آموزشی به امر آموزش مسایل زندگی، تزکیه و تهذیب توجه شود.

این کارشناس مسائل دینی در پایان به خواهران طلبه گفت: برای تبلیغ، قرآن و روایات بهترین منابعی هستند که می توانید به آنها مراجعه کنید زیرا تمام مسایل مورد نیاز را در بر دارند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین