عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
همایش فاطمیه با سخنرانی آیت‌الله العظمی وحید خراسانی و حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های کشوری و حوزوی در قم برگزار شد.
عقیق:در همایش فاطمیه که شامگاه سه‌شنبه در حسینیه آیت‌الله العظمی حسین وحید خراسانی برگزار شد، علاوه بر سخنرانی این مرجع تقلید، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سخنرانی پرداختند.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله رضا استادی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین، آیت‌الله علوی بروجردی استاد درس خارج حوزه، حجت‌الاسلام مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از استادان حوزه از مهمانان این همایش بودند.

در این مراسم کلیپی از ایام فاطمیه پخش شد که عزاداری در حضور مقام معظم رهبری، عزاداری مرحوم آیت‌الله تبریزی با پای پیاده، عزاداری و سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی، شعرخوانی آیت‌الله صافی گلپایگانی در مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) و شور و شعور عزاداری در ایام فاطمیه را نشان داد.

حجت‌الاسلام رضوی یکی از مسئولان دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در این همایش گزارشی از دو دهه فعالیت‌های ایام فاطمیه ارائه کرد و گفت: حرکت‌های مذهبی و فرهنگی در ایام فاطمیه از همان سال ۷۹ که سالروز شهادت آن حضرت در تقویم کشور تعطیل اعلام شده، به صورت مردمی همانند شور و شعور عزاداران در ایام عاشورا اداره شده است.

این همایش که با حضور دست اندرکاران برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ایام فاطمیه از سراسر کشور به مدت دو روز در قم برگزار شد، شامگاه سه‌شنبه با سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی به کار خود پایان داد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین