عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
معاون مرکز تخصصی مهدیت
معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: آسیب‌های حوزه مهدویت را باید جدی گرفت زیرا دشمن در این حوزه چهره مخربی را از منجی عالم بشریت به دنیا معرفی می‌کند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری در دومین گردهمایی ائمه جماعات ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در سالن همایش وصال مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی (عج)قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه ادیان مختلف به ظهور منجی بشریت اعتقاد دارند، تصریح کرد: توجه به منجی‌باوری دکترین، وحدت امت‌های مختلف است اما برای تحقق این ظهور باید بسترهای مورد نیاز فراهم شود.

وی اضافه کرد: تفکرهای مختلفی برای تحقق بسترهای ظهور موعود بشریت وجود دارد که در این زمینه می‌توان گفتار سران ادیان مختلف را مورد بررسی قرار داد.

*تخریب مهدویت در دستور کار دشمن است

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی برای انکار اصل ولایت فقیه وجود منجی بشریت را نیز مورد نقد قرار می‌دهند، ادامه داد: در بخش تخریبی چهره امام زمان(عج) تفکرات اشتباه و خطرناک بسیاری مطرح شده است زیرا در دیدگاه برخی از اندیشمندان و سران کشورهای غربی موعود شیعیان، جهان را به تباهی و ستم هدایت می‌کند.

وی نبود خلاءهای معنوی را یکی از مشکلات اصلی جامعه بشریت دانست و یادآور شد: کشورهای غربی برای ایجاد حاکمیت در دنیا باید با نگاه تخریبی در مسائل زندگی، حرکت خود را ادامه دهند.

حجت الاسلام نصوری از حرکت‌های شرکت‌های مختلف از جمله هالیوود برای تخریب چهره مبین اسلام یاد کرد و گفت: بسیاری از فیلم‌های این شرکت با مسائل آخرالزمان ارتباط دارد تا بتواند منجی بشریت را منبع فساد بشریت معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دشمن برای تخریب ارزش‌های دین مبین اسلام از جمله حضرت محمد(ص) و قرآن کریم اقدامات بسیاری در حوزه جنگ نرم انجام داده است، ابراز کرد: آسیب‌های حوزه مهدویت از دیگر آسیب‌ها اسلامی خطرناک‌تر است، زیرا دشمن در این حوزه چهره مخربی از منجی عالم بشریت را به دنیا معرفی می‌کند.

*مدعیان دروغین مشکل ساز شده اند

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن با تهاجما رسانه‌ای خود برای انتقال افکار نادرست به مسلمانان تلاش‌های بسیاری انجام داده است، ادامه داد: فعالیت افرادی که به دروغ خود را مرتبط با امام زمان(عج) معرفی می‌کنند انحرافات بسیاری را در برخی از نقاط کشورهای اسلامی ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: برای جلوگیری از ترویج انحرافات باید مبنای زندگی را قرآن کریم و سیره زندگی ائمه اطهار(ع) قرار دهیم و از برداشت‌های منحرفانه از آیات و احادیث پرهیز کنیم چرا که بزرگان دینی اسلام تعاریف و تفسیرهای مناسبی را از آیات و احادیث بیان کرده‌اند.

حجت الاسلام نصوری بی‌تفاوتی دستگاه قضا و برخی از مردم نا آگاه را عامل ترویج انحرافات دینی در حوزه مهدویت دانست و بیان کرد: ایجاد حساسیت برای جلوگیری از دخالت افراد غیر متخصص در حوزه‌های دینی باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین