عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸
سخنران بعثه مقام معظم رهبري گفت: زيارت با معرفت ائمه هدي، آثار زيادي دارد كه مهمترين آن، استحكام ايمان است .
عقیق:سخنران بعثه مقام معظم رهبري گفت: زيارت با معرفت ائمه هدي، آثار زيادي دارد كه مهمترين آن، استحكام ايمان است .
از كربلاي معلا، حجت الاسلام و المسلمين حسين كاردان، در جمع زائران عتبات عاليات در حرم مطهر ابا عبدالله الحسين (ع)، افزود: زيارت امامان معصوم، نشان دهنده پيروي، و بيان عمق محبت و ايجاد سنخيت با آن بزرگوارن است.
وي افزود: همه ما به عنوان زائران ابا عبدالله الحسين (ع)، بايد تلاش كنيم تا در حد امكان، خودمان را به ايشان نزديك و شبيه كنيم، هرچند كه مطمئن باشيم رسيدن به مقام والاي آن امام عزيز، دست نيافتني است .
سخنران بعثه مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: در زيارت امام، بايد حق ايشان را بشناسيم و نسبت به ائمه هدي، معرفت داشته باشيم .
حجت الاسلام و المسلمين كاردان با اشاره به حديثي از معصومين گفت: خداي متعال، بدن ائمه هدي را از عليين و روح شيعيان را هم از آن سرشته و به همين خاطراست كه شيعيان با امامان معصوم احساس قرابت مي كنند، در شادي هايشان، شادند و در غم هايشان نيز ناراحت و غمگين مي شوند .
گفتني است برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، شامل سخنراني و مداحي و مرثيه سرايي، هر روز صبح پس از نماز جماعت صبح، و زيارت عاشورا در صحن حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و هر شب ، پس از نماز جماعت مغرب و عشاء، در سرداب حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع)، براي زائران ايراني عتبات عاليات، برگزار مي شود .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین