عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) :
حجت الاسلام اختری از مجروح شدن شیخ زکزاکی خبر داد و گفت: اجازه دفن جسد های حادثه نیجریه را نمی دهند.
عقیق:دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مصاحبه تلفنی با شبکه تلویزیونی العالم حادثه تروریستی حمله به منزل رهبر شیعیان نیجریه و محل عزاداری شیعیان این کشور را محکوم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن اختری» با ابراز همدری با شهدا و حادثه دیدگان حمله ارتش نیجریه گفت: این حادثه برای تمام ملت های مسلمان جهان به خصوص مردم نیجریه دردناک بود و مردم این کشور نیازمند همبستگی از سوی تمام ملت ها هستند.

وی در خصوص جزئیات این واقعه اظهار داشت: این اتفاق در شهر زاریا در حالی روی داد که مردم بی گناه برای برگزاری مراسم دینی و عزا در روز شنبه مصادف با وفات امام رضا(ع) تجمع کرده بودند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: در حال حاضر از مسئولان دولتی نیجریه از جمله رئیس جمهور این کشور انتظار داریم که به این موضوع رسیدگی کنند، چرا که هنوز مجروحانی هستند که برای معالجه بیمارستان منتقل نمی شوند و به کسی اجازه دفن شهدای این حادثه داده نمی شود.

اختری عنوان کرد: ما در مجمع جهانی اهل بیت از این حادثه پیش آمده متاسف هستیم و خواستاریم که دولت نیجریه برای بهبود اوضاع دخالت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای شیخ زکزاکی بازداشت شده است یا نه؟ گفت: اطلاعات دقیقی از وضعیت کنونی شیخ زکزاکی نداریم، البته برخی از نزدیکان شیخ خبر از مجروحیت وی داده اند.


منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین