عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر، در شهر ها و روستاهای موقوفه امام رضا(ع) مراسم سوگواری و عزاداری بر پا می شود.
عقیق:به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین «سید جلال حسینی» با بیان این مطلب گفت: این مراسم عزاداری با هماهنگی ادارات املاک و اراضی آستان قدس رضوی در شهرهای تایباد، رفسنجان، دامغان، گناباد، تربت حیدریه، سرخس، درگز، نیشابور ، انابد و روستاهای بیلوند، میهمان شهر، همت اباد و جعفرآباد کاشمر برگزار خواهد شد.
وی هدف از اجرای این برنامه های مذهبی را ترویج سبک زندگی رضوی، تکیه بر احیای شعائر اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر در روستا ها و اراضی موقوفه امام رضا (ع) عنوان کرد.
حسینی تصریح کرد: برپایی جلسات سخنرانی و مرثیه سرایی با حضور گسترده عموم مردم و اعزام 14 سخنران و مداح برجسته به اراضی موقوفه امام رضا(ع) از جمله برنامه های این مراسم عزاداری است.
وی ادامه داد: عزاداری و سوگواری ایام دهه پایانی صفر در اراضی موقوفه امام رضا(ع) از 18آذر مصادف با شب رحلت پیامبر گرامی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا شب شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) ادامه دارد.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین