عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران از کمک 150 میلیارد ریالی مردم نیکوکار استان تهران برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.
عقیق: اسماعیل بیگی در همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، گفت: این کمک‌ها در سال جاری برای بازسازی عتبات و عالیات از سوی خیرین در اختیار این ستاد قرار گرفته است.
وی با اشاره به تاریخچه تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: با فراهم شدن امکان حضور مشتاقان زیارت اهل بیت (ع) در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به همت جمعی از دوستداران، ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال 1382 تشکیل شد.
معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران موضوع فعالیت ستاد را بازسازی عتبات عالیات و اماکن مذهبی و انجام خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و دانست و گفت: هم اینک محوریت فعالیت ستاد گسترش حرم های مطهر و شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) بوده که تاکنون نیز پیشرفت خوبی داشته است.
وی به شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان یک بنای عظیم اسلامی اشاره کرد و گفت: این پروژه عظیم با بیش از 220 هزار متر دارای یک دانشکده و حوزه علمیه و 40 هزار متر فضای سرپوشیده بوده که یکصد هزار متر آن آماده شده است.
بیگی به کمک های نقدی و غیر نقدی مردم ایران به خصوص استان تهران برای توسعه خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: در سال گذشته مردم استان بیش از 220 میلیارد ریال کمک نقدی و یکصد میلیارد ریال کمک غیرنقدی برای بازسازی عتبات و عالیات اهدا کردند.

منبع: روابط عموی ستاد بازسازی عتبات عالیات
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین