عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
در ایام پایانی ماه صفر؛
در ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) و دهه پایانی ماه صفر، میهمانسرای حضرت رضا(ع) هر روز میزبان ۸ هزار نفر از زائران وعزادارانی است که در قالب هیئات مذهبی برای سوگواری شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.
عقیق: به نقل از ستاد خبری برنامه های ایام پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: در ایام پایانی ماه صفر، روزانه بالغ بر 8 هزار نفر از عزاداران و عاشقان اهل بیت(ع) که در قالب دسته جات و هیئات مذهبی برای سوگواری این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف شده اند در وعده های غذایی روزانه از خوان پر برکت حضرت رضا(ع) استفاده خواهند کرد.
محمد توکلی همچنین تصریح کرد: در این ایام آستان قدس رضوی برای استقبال از زائران پیاده، 12 ایستگاه استقبال برون شهری با ظرفیت پذیرایی 20 هزار نفر را ایجاد کرده است.
وی با تشریح خدمات ارائه شده در این ایستگاه ها افزود: در ایستگاه های دوازده گانه استقبال از زائران پیاده، خدماتی نظیر پذیرایی بالغ بر 20 هزار نفر در وعده های صبحانه ، نهار و شام ، امکان اسکان همین تعداد زائر و خدمات بهداشتی و درمانی با استقرار تیم پزشکی متخصص ارائه می شود.
توکلی تاکید کرد: از 12 محرم سال جاری تاکنون روزانه 3 هزار نفر در قالب هیئات مذهبی در مهمانسرای حضرت حرم مطهررضوی پذیرایی شده اند و این تعداد در دهه پایانی صفر به 8 هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین