عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
نماينده ولي فقيه در كاشان با اشار به اين كه نامه هاي رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريكا بازتاب عجيبي داشته است، گفت: نامه رهبر انقلاب موج بزرگي را بر افكار عمومي جوانان اروپا و آمريكا ايجاد كرده است.
عقیق: آيت الله عبدالنبي نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان، با اشاره به دومين نامه رهبر معظم انقلاب بعد از نامه اول معظم له به جوانان اروپا و آمريكا در اول بهمن سال گذشته، گفت: نامه هاي رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريكا بازتاب عجيبي داشته است.
وي افزود: نامه هاي رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريكا امواج فراواني را در افكار عمومي جوانان اروپا و آمريكا به وجود آورده است.
آيت الله نمازي به اشاره به فرازهايي از دو نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريكا گفت: معظم له در اين دو نامه به جوانان اروپا و آمريكا درباره اسلام و تصوير و چهره اي كه از اسلام ارائه مي شود مي فرمايند: تاريخ اروپا و آمريكا از برده داري شرمسار و از دوره استعمار سرافكنده و از ستم به رنگين پوستان و غير مسيحيان خجل است.
وي افزود: رهبر معظم انقلاب در اين نامه از جوانان اروپا و آمريكا مي خواهد تا در واكنش به سيل پيش داوري ها و تبليغات منفي سعي كنند شناخت مستقيم و بي واسطه از دين اسلام به دست آوردند و اجازه ندهند با چهره پردازي هاي موهن و سخيف بين شما و واقعيت ها سد عاطفي و احساسي ايجاد كنند و از اين فرصت براي فهم صحيح از اسلام استفاده كنيد.
نماينده ولي فقيه در كاشان ياد آور شد: رهبر معظم انقلاب در ادامه خطاب به جوانان اروپا و آمريكا مي فرمايند، امروز تروريست درد مشترك ما و شما است اما لازم است كه بدانيد ناامني و اضطرابي كه در حوادث اخير تجربه كرديد با رنجي كه مردم عراق، يمن، سوريه و افغانستان طي سال هاي متمادي تحمل كرده اند دو تفاوت عمده دارد.
آيت الله نمازي ادامه داد: نخست اين كه دنياي اسلام در ابعادي به مراتب وسيع تر و در حجمي انبوه تر و به مدت بسيار طولاني قرباني وحشت افكني و خشونت بوده است و دوم اين كه متأسفانه اين خشونت همواره از طرف برخي قدرت هاي بزرگ به شيوه هاي گوناگون و به شكل موثر حمايت شده است.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: رهبر معظم انقلاب در ادامه نامه خود مي فرمايند، امروز كمتر كسي از نقش ايالات متحده آمريكا در ايجاد و يا تقويت و تسليح القائده، طالبان و دنباله هاي شوم آنها بي اطلاع است.
وي ابراز كرد: رهبر معظم انقلاب در ادامه اين نامه مي فرمايند، جوانان عزيز؛ من اميد دارم كه شما در حال و يا در آينده اين ذهنيت آلوده به تزوير را تغيير دهيد به هرحال اين شما هستيد كه بايد لايه هاي ظاهري جامعه خود را بشكافيد و گره ها و كينه ها را بيابيد و بزداييد.

فعاليت هاي هسته اي ايران مورد تأييد مدير كل آژانس است
نماينده مردم در مجلس خبرگان رهبري در ادامه به حوادث جهان اشاره كرد و گفت: روز گذشته آمانو مدير كل آژانس بين المللي هسته اي گزارش عملكرد فعاليت هاي هسته اي ايران را مورد تأييد قرارد اد و اعلام كرد انحرافي در جهت فعاليت هاي نظامي ديده نشده است.
آيت الله نمازي همچنين با اشاره به تأييد عملكرد هسته اي ايران از سوي سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا، افزود: سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا اعلام كرده است مقامات 1+5 عملكرد هسته اي ايران را امضاء خواهند كرد.
وي در ادامه با اشاره به پيام آيت الله سيستاني به مقامات آل سعود و درخواست آزادي آيت الله شيخ نمر روحاني شيعه و انقلابي عربستان، گفت: يكي از مفتي هاي آل سعود نيز از پادشاه عربستان درخواست لغو حكم آيت الله شيخ نمر را كرده است و پادشاه عربستان نيز اين پيشنهاد و درخواست را پذيرفته است و منتظر آزادي اين عالم مجاهد هستيم.

مخالفت مردم انگلستان با حضور نظامي اين كشور در عراق
نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين با اشاره به مصوبه مجلس عوام انگلستان مبني بر شركت نيروهاي نظامي و ارتش انگلستان در عراق به بهانه مبارزه با تروريست بيان كرد: تروريست را خودشان توليد كردند و خودشان نيز امروز براي فريب افكار عمومي جهان براي اين كه وانمود كنند درحال مبارزه با تروريست هستند اين مصوبه را از مجلس انگلستان گذارنيده اند ضمن اينكه برخي از نمايندگان مجلس انگلستان مخالفت كردند و مردم اين كشور نيز هنگام مذاكرات مجلس با تظاهرات مخالفت خود را با حضور نظامي انگلستان در عراق اعلام كردند.
وي همچنين با اشاره به افزايش حملات نيروهاي رژيم صهيونيستي به مردم مظلوم فلسطين و مسجد الاقصي، ‌گفت: تا كنون 110 نفر نوجوان و جوان در انتفاضه سوم به شهادت رسيدند.

عاشورا و كربلا تازه كليد خورده است
آيت الله نمازي گفت با تأكيد بر اين كه عاشورا و كربلا تازه كليد خورده و آغاز راه پيام رساني كربلا به دنيا تازه شروع شده است ياد آور شد: برخي تصورشان اين است كه تاريخ مصرف كربلا تمام شده است، در حالي است كه روز به روز كربلا در دنيا زنده تر از گذشته مي شود و حضور ميليوني زائران امام حسين در پياده روي اربعين از سراسر دنيا بيانگر آغاز و مقدمه اي براي ظهور حضرت مهدي(عج) است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین