عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
حاج فاضل ابودگه مسئول خيمه‌گاه امام حسين عليه السلام از زائران ايراني به سبب رعايت نظم و انضباط براي شركت در ويژه برنامه هاي بعثه‌ مقام معظم رهبري در خيمه‌گاه تشكر كرد و اظهار داشت:ر بين تمام زائراني كه براي دعا و زيارت به خيمه‌گاه مي آيند، زائران ايراني در رعايت نظم و انضباط سرآمد هستند و ما هم همواره در خدمت آنها و هيأت ها و كاروانهاي ديگر بوده ايم و فضا را براي آنها مهيا كرده ايم.
عقیق:حاج فاضل مهدي ابودگه مسئول خيمه گاه امام حسين عليه السلام  از زائران ايراني به سبب رعايت نظم و انضباط براي شركت در دعاي كميل، دعاي ندبه و روايت گري مصور حماسه عاشورا كه توسط بعثه مقام معظم رهبري در خيمه گاه برگزار مي شود، تشكر كرد.
وي با اشاره به برگزاري مراسم دعاي كميل و دعاي ندبه در خيمه گاه امام حسين عليه السلام خاطرنشان كرد: با هماهنگي هاي صورت گرفته هر پنج شنبه دعاي كميل و هر جمعه دعاي ندبه در خيمه گاه حسيني برگزار و برخي از اين مراسم به شكل زنده از تلويزيون ايران پخش مي شود.
مسئول خيمه گاه امام حسين عليه السلام با بيان اينكه در اجراي ويژه برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري براي زائران هماهنگي نزديكي از گذشته بين مسئولان بعثه و خيمه گاه وجود داشته است، از روايتگري مصور حماسه عاشورا به عنوان برنامه نو و جذاب نام برد كه هر روز عصر با استقبال پرشور زائران برگزار مي شود.
وي با اشاره به دو ماه محرم و صفر، اظهار داشت: فعاليت هاي فرهنگي به سبب مناسبت هاي ويژه و افزايش تعداد زائران در اين دو ماه دو برابر مي شود و شاهد ارائه برنامه هاي متنوع در خيمه گاه كه از سوي بعثه مقام معظم رهبري براي زائران ايراني تدارك ديده شده است، هستيم.
ابودگه در پاسخ به اين سئوال كه زائران كدام يك از كشورها انضباط بيشتري دارند، گفت: در بين تمام زائراني كه براي دعا و زيارت به خيمه گاه مي آيند، زائران ايراني در رعايت نظم و انضباط سرآمد هستند و ما هم همواره در خدمت آنها و هيأت ها و كاروانهاي ديگر بوده ايم و فضا را براي آنها مهيا كرده ايم.
مسئول خيمه گاه امام حسين عليه السلام با تشكر از مسئولان بعثه مقام معظم رهبري در عراق به ويژه حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، گفت: زائران ايراني با نظم خاصي در خيمه گاه حضور مي يابند و با عزاداري براي خامس آل عبا، مظلوميت امام حسين عليه السلام و يارانشان را به نمايش مي گذارند.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین