عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
مراسم زيارت امام حسين عليه السلام در ايام اربعين به نيابت از 118516 نفر از كساني كه در خواست خود را از طريق صفحه زيارت به نيابت وبسايت رسمي حرم مطهر و صفحات آن در شبكه هاي اجتماعي ثبت كرده بودند، انجام شد.
عقیق: ولاء الصفار مسئول بخش تبليغات الكترونيكي حرم مطهر امام حسين عليه السلام از انجام درخواست افرادي خبر داد كه از طريق صفحه زيارت به نيابت وبسايت رسمي حرم مطهر و صفحات آن در شبكه هاي اجتماعي خواهان زيارت نيابتي اربعين شده بودند.
وي افزود: طي يك هفته (118516) نفر درخواست زيارت به نيابت را از طريق وب سايت رسمي آستان قدس حسيني و صفحات آستان قدس حسيني در فيس بوك، تلگرام، تويتر، گوگل پلس، واتس آپ و اينستاگرام ارسال كرده بودند كه پس از ارسال تمامي اسامي به بخش خادمان سادات حرم مطهر، زيارت به نيابت آنان انجام شد.
ولاء الصفار افزود: ان شاء الله طي چند روز آينده پرچم گنبد حرم مطهر امام حسين عليه السلام و پنج عدد انگشتر حرم با نگين سنگ مرمر داخل ضريح به قيد قرعه به شش نفر از كساني كه نامشان را در يكي از صفحات زيارت به نيابت به ثبت رسانده اند، اهدا خواهد شد.
وي در پايان گفت: همچنين زيارت امام حسين عليه السلام به نيابت از تمامي نيروهاي نظامي و نيروهاي مردمي كه بدليل دفاع از وطن و مقدسات اين كشور مشغول نبرد با گروهك هاي تكفيري هستند نيز انجام شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین