عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
مركز تخصصي ناشنوايان امام حسين عليه السلام هيأت عزاداري حسيني را ويژه قشر ناشنوا به راه انداخته است كه نوحه هاي عزاداري و سخنراني هاي حسيني در اين مجالس به زبان اشاره براي ناشنوايان عزادار ترجمه مي شود.
عقیق: مركز امام حسين عليه السلام ويژه ناشنوايان وابسته به آستان قدس حسيني، هيأت حسيني را با حضور بيش از 400 ناشنوا به راه انداخته است.
باسم العطواني، مدير مركز امام حسين عليه السلام و كارشناس زبان اشاره اظهار داشت: اين مركز با نظارت شيخ عبدالمهدي كربلايي توليت آستان قدس حسيني و توجيهات ايشان در خصوص اهتمام به ناشنوايان در عراق و تلاش براي مشاركت دادن اجتماعي آنها در برنامه ها و فعاليت ها ، فعاليتهاي هيأت عزاداري حسيني ويژه قشر ناشنوايان را آغاز كرد.
وي ادامه داد: بيش از 400 ناشنوا از استان هاي مختلف عراق و همچنين تعدادي از اتباع كشورهاي عربي و خارجي نيز در اين هيأت هستند و تا كنون 9 مجلس عزاداري حسيني برگزار و با زبان اشاره ترجمه شده است.
لازم بذكر است؛ آستان قدس حسيني با هدف پشتيباني از قشرهاي مختلف جامعه مركز تخصصي امام حسين عليه السلام ويژه ناشنوايان و مركز تخصصي كودكان درخودمانده و بسياري از مراكز ديگر را افتتاح كرده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین