عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
مراسم عزاداری شام اربعین درهیئت ثارالله مسجد الهادی
جریان کربلا و عاشورا همه چیزش استثناء است. حتی عناصر اربعه برای امام حسین فرق می کند. بهترین یاران و بهترین خانواده و بهترین هدف و بهترین اشک و بهترین عبادت برای امام حسین است
عقیق: مراسم عزاداری اربعین حسینی با سخنرانی حجت الاسلام عبدالرسول باقری و مداحی حاج محمود کریمی حاج ابراهیم رحیمی و کربلایی حنیف طاهری در هیئت ثارالله مسجد الهادی(ع) برگزار شد .

در ادامه گزیده ای از سخنان حجت الاسلام باقری را بخوانید:

_ در روایت است شخص هر کسی که را دوست داشته باشد در کارش شریک است. ما که امام حسین(ع) را دوست داریم در کار ایشان شریک هستیم. امام حسین(ع) معجزه بزرگ خداوند است که همه به استقبال ایشان رفتند. امام حسین(ع) بشر را به راهی که خداوند در آن سرمایه گذاری کرده است می رساند.

_ خداوند برای هیچ پیامبری حتی رسول اعظم زیارت نامه نداده است اما امام حسین(ع) دارای زیارت نامه است. علی بن ابیطالب(ع) که توحید در صفات است و با این همه عظمت و بزرگی که بر ایشان است و حضرت زهرا که جایگاهشان مشخص است هیچ کدام زیارت نامه ایاز طرف خدا  ندارند. اما خداوند امام حسین(ع) را دردانه خود قرار داده و زیارت عاشورا را برای ایشان داده است.

_ جریان کربلا و عاشورا همه چیزش استثناء است. حتی عناصر اربعه برای امام حسین فرق می کند. بهترین یاران و بهترین خانواده و بهترین هدف و بهترین اشک و بهترین عبادت برای امام حسین است. گریه بر سیدالشهدا را در روز قیامت بسیار گران می خرند. هر چیزی که برای امام حسین باشد در روز قیامت خریدار خوبی دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین