عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
گروه فرهنگی باقيات جهت تسهيل و ترويج فرهنگ فاطمی در سراسر جهان و آشنايی هرچه بيشتر مؤسسات و دانشمندان و سخنرانان عرصه فرهنگ اسلامی، چاپ و توليد محتوای صوتی در رابطه با حضرت فاطمه(س) را در خارج از كشور و توزيع بين‌المللی آن را با تخفيف 30% ارائه می‌دهد.
عقیق: گروه فرهنگی باقيات كه متولی ارائه خدمات توليد همزمان الواح فشرده(cd) صوتی منتشره مذهبی كشور در كشورهای خارجی و معرفی و فروش آن‌ها در كليه كشورهای اروپايی، آمريكايی، آسيايی و آفريقايی است، به مناسبت ايام سوگواری شهادت ام ابيها حضرت فاطمه زهرا(س) از كليه مداحان، سخنرانان دانشمند، محققان و مؤسسات مذهبی كشور دعوت كرده تا محتوای صوتی و شنيداری خود را كه در زمينه معارف حقه و زندگانی پرخير و بركت آن حضرت باشد را با نام و ليبل مؤسسه خود (با حفظ كليه حقوق مادی و معنوی) و با 30% تخفيف در هزينه‌های خدمات مربوطه در اسرع وقت در خارج از كشور منتشر كرده تا توسط شركت معتبر آمازون جهت استفاده حق‌جويان در سراسر جهان به صورت لوح فشرده و يا فايل‌های قابل دانلود معرفی و عرضه كنند. 

كليه مطالبی كه به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، انگليسی، فرانسوی و ... پيش از اين در داخل كشور منتشر شده و يا جهت توليد و عرضه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كشور مجوز انتشار داشته باشند، می‌توانند به صورت لوح فشرده و يا فايل‌های الكترونيكی قابل دانلود منتشر و عرضه شوند. 

همچنين، پيشتر اين گروه از انتشار رايگان كتبی كه در رابطه با مباحث و معارف مرتبط با زندگانی آن حضرت(س) باشند در ايام مقدس فاطميه خبر داده بود. 

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه چاپ و نشر جهانی كتب و ديگر آثار فرهنگی هنری ارزشی كشور اعم از محصولات صوتی و تصويری می‌‌توانند به پايگاه گروه فرهنگی باقيات به نشانی www.Baghiat.ir و يا www.Baghiat.com مراجعه كنند.

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین