عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
آیت‌الله تسخیری عنوان کرد؛
مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام با توجه به حرکت زائران حسینی به مناسبت اربعین حسینی به سوی نجف و کربلا گفت: می خواهیم وحدت مسلمانان در اربعین حسینی رونمایی شود.
عقیق:آیت‌الله محمدعلی تسخیری مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام به مناسبت اربعین حسینی گفت: از همه کسانی که قصد سفر به کربلا و نجف را دارند التماس دعا دارم.

وی در ادامه افزود: ما مایل هستیم که وحدت مسلمانان در اربعین حسینی رونمایی شود.

آیت‌الله تسخیری با تأکید بر اینکه همه باید با شعاری در زمینه احیاء نهضت اباعبدالله به پشتیبانی از اهداف امام، تحقق آرمان‌هایشان و اعلام نظر و فعالیت در این زمینه بپردازند، اظهار داشت: اهداف بزرگ امام حسین (ع) باید اعلام شود و در این زمینه فعالیت صورت گیرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام در ادامه سخنانش اظهار داشت: امیدوارم این اجتماع میلیونی مردم در کربلا و نجف بتواند چهره جهانی اباعبدالله (ع) را نمایان کند.

وی درباره بحث تکفیری‌ها و تروریست‌ها در منطقه و سطح دنیا گفت:‌ مسئله تکفیر و تروریست بسیار قوی شده است باید حرکت‌های تکفیری و ضد انسانی با وحدت در جهان اسلام خنثی شود.

آیت‌الله تسخیری همچنین اظهار داشت: زائران حسینی نیز مراقب باشند که از حرکت‌های غیر وحدت بخش بپرهیزند و تنها در این راستا حرکت کنند به امید اینکه ادیان همه با هم متحد شده و ریشه تروریسم را برکنند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین