عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
نرم افزار کوثر در قالب بیش از 100پرسش و پاسخ در 10 موضوع پیرامون حضرت زهرا(س)، از سوی مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه علمیه قم تولید شد.
عقیق: نرم افزار کوثر در قالب بیش از 100پرسش و پاسخ در 10 موضوع پیرامون حضرت زهرا(س)، از سوی مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه علمیه قم تولید شد. 
این نرم افزار پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ در موضوع زندگی، فضائل و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها انتخاب شده و بعد از اصلاح، براي استفاده آماده شده است.

مرکز مطالعات و پاسخگويي به شبهات با حضور محققان و کارشناسان توانمند و تشکيل گروه هاي علمي - تخصصي سعي کرده است، پاسخي جامع و متقن به سؤالات و شبهات پرسشگران ارائه کند.

پس از ارجاع سؤال به کارشناس، پاسخ مناسب را تهيه مي کند. اين پاسخ، پس از نظارت و تایید مدير گروه، براي بازبيني به ناظر گروه سپرده مي شود و در نهايت، معاون پژوهش، قبل از ارسال پاسخ براي پرسشگر، آن را کنترل مي کند.

وجود سه مرحله نظارت، سبب مي شود امکان هرگونه خطا يا اشتباه در پاسخ دهي به حداقل ممکن برسد. در خصوص پاسخ هاي نرم افزار، نظارت چهارم هم اعمال مي شود تا پاسخ ها از کيفيت برتري بهره مند شوند.

پاسخ هاي ارائه شده، با ميانگين 3 صفحه، از گستره ي مطلوبي برخوردار بوده، سعي محققان بر اين است که پاسخ هايشان، تمام جوانب سؤال را پوشش دهد؛ به نحوي که ابهامي براي پرسشگر باقي نماند. همچنین در پايان هر پاسخ، منابعي مرتبط با سؤال، براي استفاده ي پرسشگر معرفي شده است. پاسخ تهيه شده، از منابع دست اول و معتبر است که تماماً به صورت مستند ارائه شده است.

بر پایه این گزارش، قابلیت های این نرم افزار عبارتند از حجم کم،گرافیک زیبا،عدم نیاز به نصب، حذف صفحات متوالی، دسته بندی سوالات، نمايش پاورقي مربوط به پاسخ ها، معرفي منابع بيشتر براي هر پاسخ، نمايش پاسخ مربوط به هر سؤال با ساختاري مناسب، جهت نمایش صحیح، حداقل Internet Explorer 7 مورد نیاز است.

علاقه مندان برای دانلود این نرم افزار می توانند به سایت اندیشه قم به نشانی  www.andisheqom.com مراجعه کنند .
 
منبع:خبرگزاری حوزه
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین