عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
در جمع زائران حسيني مطرح شد؛
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا بيان اينكه پيامبر اكرم مي فرمايند منافقان در روز قيامت در سخت ترين شكنجه هاي الهي هستند، به ذكر نشانه هاي نفاق از ديدگاه آن حضرت پرداخت.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمود وزيري سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جمع پرشور زائران حسيني در حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام با اشاره به روايتي از پيامبر اكرم به بيان نشانه هاي نفاق از ديدگاه آن حضرت پرداخت.
وي با بيان اينكه پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله مي فرمايند كه منافقان در روز قيامت در سخت ترين شكنجه هاي الهي هستند، گفت: منافق هنگامي كه سخن مي گويد، دروغ گفته و به آساني خلاف واقع به زبان مي¬آورد و هنگامي كه با خود يا خدا پيماني مي بندد به سرعت آن عهد را فراموش كرده به آن عمل نمي كند.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا ادامه داد: منافق هنگامي كه وعده اي به مردم مي دهد، پايبند به آن وعده نمي ماند و بر خلاف آن عمل مي كند و اگر با كسي دشمني ورزد براي سرنگون كردن او هر اقدامي انجام مي دهد و احكام خدا را براي بدر كردن رقيب از صحنه رقابت زير پا مي گذارد.
وي در ادامه به اعتراف شيطان در ناتواني براي گمراه كردن برخي از بندگان خدا اشاره كرد و اظهار داشت: پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله مي فرمايند كه شيطان قدرت گمراه كردن كساني كه به ريسمان خدا محكم چنگ زده و در تمام امور به او اتكاء مي كنند را ندارد.
حجت الاسلام والمسلمين وزيري افزود: شيطان كساني را كه همواره به ياد خدا هستند و در مواجهه با سختي ها و مشكلات صبر مي كنند، هر چه براي خود مي پسندند براي برادران ايماني نيز همان را مي پسندند و به قضاي الهي خشنود بوده و به خاطر روزي خود از خدا نا خشنود نمي شوند، نمي تواند گمراه كند.
در پايان اين مراسم آقاي رضوان فر مداح بعثه مقام معظم رهبري به ذكر مصيبت و روضه خواني پرداخت.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین