عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۵۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷
با هدف ارائه خدمت به زائرين كربلا؛
نماينده عالي دولت در استان زنجان گفت: در راستاي تقسيم‌بندي استان‌هاي كشور براي ارائه خدمات هر چه بهتر به زائرين كربلا در اربعين، اكيپ اعزامي از استان زنجان در نجف اشرف مستقر مي‌شود.
عقیق:جمشيد انصاري، استاندار زنجان، در نشست مطبوعاتي خود اظهار كرد: با توجه به مشكلاتي كه سال گذشته در زمينه جابجايي براي زائرين پيش آمده بود، طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در ايام اربعين امسال، هر يك از استان‌هاي كشور نسبت به ايجاد يك مجموعه پشتيباني داخل كشور عراق اقدام مي‌كند.
وي افزود: بر همين اساس 4 استان آذري‌ زبان محور شلمچه تا نجف را تحت پوشش قرار خواهند داد كه در اين تقسيم‌بندي استان زنجان در نجف اشرف مستقر خواهد شد.
انصاري با بيان اينكه طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته به مدت 15 روز سرويس مناسبي به زوار ارائه خواهد شد، تصريح كرد: قطعا جامعه هدف همه زوار هستند، زيرا در آنجا نمي‌توان زورار ايراني و غيرايراني را تفكيك كرد كما اينكه زوار ايراني هم فقط به مراكز خدمات‌دهي ايراني مراجعه نمي‌كنند.
نماينده عالي دولت در استان زنجان در خصوص تفاوت ارائه خدمات سرويس‌هاي ايراني با موكب عراقي، تاكيد كرد: خدمات موكب عراقي در ظهر اربعين تعطيل مي‌شود كه اين مساله در سال گذشته باعث بروز مشكلاتي به جهت كمبود امكانات حمل و نقل و غذا براي زائرين شده بود كه امسال با استقرار اكيپ‌هاي ايراني تا 5 روز بعد از اربعين، تلاش شده است تا خدمات به بهترين نحو به همه زوار ارائه شود.


منبع: شبستان
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین