عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
در ايام اربعين حسيني؛
جانشين ستاد بازسازي عتبات عاليات در كربلاي معلي از ارائه يكصد هزار پرس غذا در هر وعده به زائران ايراني در ايام اربعين خبر داد و گفت: خدمات پيش بيني شده از 13 تا 23 ماه صفر به زائران حسيني ارائه مي شود.
عقیق: قاسم سراجان جانشين ستاد بازسازي عتبات عاليات در كربلاي معلي در جلسه ستاد اجرايي اربعين به ارائه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده از سوي كميته اسكان و تغذيه پرداخت و از فراهم شدن امكان اسكان براي 100 هزار زائر ايراني در كربلا خبر داد.
وي شناسايي زمين هاي مورد نياز براي احداث موكب ها و فراهم كردن امكانات برق، آب و فاضلاب براي اين موكب ها را از اهم فعاليت هاي كميته اسكان برشمرد و خاطرنشان كرد: تاكنون بيش از 70 درصد از موكب ها احداث شده است و عمليات احداث همه موكب ها تا دهم ماه صفر به پايان مي رسد.
مسئول كميته اسكان و تغذيه ستاد مركزي اربعين در عراق با بيان اينكه خدمات پيش بيني شده از 13 تا 23 ماه صفر در اختيار زائران حسيني قرار مي گيرد، گفت: از هيأت هايي كه آمادگي ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسين عليه السلام در ايام اربعين را داريم دعوت به همكاري كرديم كه چهل هيأت اعلام آمادگي كردند.
سراجان با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در بخش تغذيه زائران، از ارائه يكصد هزار پرس غذا در هر وعده و در مجموع 300 هزار پرس غذا در طول روز به زائران حسيني خبر داد و گفت: براي تهيه و پخت و پز غذا تاكنون 120 تريلي مواد خوراكي از كشورمان وارد كربلاي معلي شده است.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین