عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
براي پذيرايي از زائران اربعين؛
چادرهاي اسكان خيمه‌گاه امام حسين عليه السلام با هدف ارائه خدمات هر چه بيشتر و بهتر به زائران آن حضرت در ايام اربعين، برپا و از روز شنبه پذيراي شيفتگان و عاشقان حسيني است.
عقیق:  مسئولان خيمه گاه امام حسين عليه السلام همه ساله و با توجه به فرا رسيدن ايام اربعين حسيني و حضور بي نظير زائران در شهر مقدس كربلا، خدمات شايسته اي را به زائران ارائه مي دهند كه پذيرايي و اسكان زائر از جمله اين خدمات است.
امسال با توجه به آماده سازي 2215 متر زمين در كنار خيمه گاه حسيني، امكان ارائه خدمات هر چه بيشتر و بهتر به زائران اباعبدالله الحسين عليه السلام در ايام اربعين فراهم شده است كه برپايي 20 چادر متوسط و ضد آب با ظرفيت هر چادر 30 نفر را مي توان نمونه اين گسترش خدمات دانست.
حاج فاضل مهدي ابودگه مسئول خيمه گاه امام حسين عليه السلام در گفت وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج با بيان اينكه از روز شنبه اسكان زائران در چادرهاي برپا شده انجام مي شود، گفت: بخشي از چادرهاي برپا شده به آقايان و بخشي نيز به بانوان اختصاص يافته كه ورودي هر يك نيز مجزا است.
وي با اشاره به اينكه در صورت ورود زائران پياده اربعين در روز پنجشنبه به كربلاي معلا، اسكان زائران زودتر و در همان روز انجام مي شود، خاطرنشان كرد: حدود 5 هزار تخته پتو براي استراحت زائران در نظر گرفته شده است كه به هر زائر سه پتو اختصاص خواهد يافت.
براساس اين گزارش، تمام امكانات رفاهي براي زائران اباعبدالله الحسين عليه السلام در ايام اربعين از سوي مسئولان خيمه گاه امام حسين عليه السلام در نظر گرفته شده است كه افزون بر امكان اسكان، دستگاه پخت نان، دستگاه كباب زن براي تهيه غذا و سرويس بهداشتي را مي توان نام برد.















211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین