عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني:
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق از خوش‌رويي، خوش‌‌گويي، خوش‌‌خويي، خوش خدمتي، خوش‌پوشي و خوش‌بويي به عنوان عوامل مهم در برقراري ارتباط با زائر نام برد و گفت: اخلاق نيكو كليد جذب مخاطب است.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جلسه روحانيون و مداحان عتبات عاليات با اشاره به روايتي از امام علي عليه السلام، گفت: انسان در سير و سلوك معنوي و معرفتي بايد چهار مرحله توكل، تفويض، تسليم و رضا را طي كند.
وي در ادامه ملاك هاي موفقيت مديران فرهنگي را برشمرد و با اشاره به روايتي كه داراي سند ويژه و منحصر به فردي است، گفت: خوش رويي از نشانه هاي بارز مؤمن است و بهترين نيكي ها خوش خلقي است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق از خوش‌رويي، خوش‌‌گويي، خوش‌‌خويي، خوش خدمتي، خوش‌پوشي و خوش‌بويي به عنوان عوامل مهم در برقراري ارتباط با زائر نام برد و گفت: اخلاق نيكو كليد جذب مخاطب است و مي تواند در سفرهاي زيارتي، نقش مؤثري در جذب زائران و تأثيرگذاري فعاليت هاي فرهنگي داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني خاطرنشان كرد: زيارت عتبات عاليات تحول آفرين در عرصه زندگي است و زندگي هنگامي به عنوان حيات طيبه قرآني تحقق مي يابد كه اخلاق نبوي در آن تجلي يابد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین