عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
با ابتكار يك روحاني جوان صورت گرفت؛
طرح خبر60 ثانيه تفسير30 ثانيه از سوي يك از طلاب جوان حوزه علميه در كربلاي معلي برگزار مي‌شود.
عقیق: در دنيايي امروز كه شنيدن سخنان طولاني و گوش دادن به هر سخن براي بسياري افراد سخت شده است و گاهي هم سخنان تكراري و بدون نتيجه گيري و هدفمند و همچنين گفتن حرف هاي كه به روز نيست و تكليفي و راهي را براي مخاطب ارائه نمي‌كند. امروز بر آن شديم تا با طرحي كه از سوي يك از طلاب جوان در كربلاي معلي اجرا مي‌شود، موضوع سوره كوثر را با براي مديران و كارمنداني كه فرصت چنداني براي درك فيض منبرهاي طولاني ندارند،‌اجرايي كنيم.

براساس اين گزارش، اين طرح مدتي است هر روز بين نماز جماعت ظهر و عصر براي مسئولان شمسا و بعثه مقام معظم رهبري در هتل باب السلام كربلا اجرا مي شود.
حجت‌الاسلام سيدعلي‌اصغر علوي، رواي اعزامي بعثه مقام معظم رهبري به خبرنگار ما گفت: به مناسبت ايام فاطميه هر روز برداشتي امروزي و مساله محور از سوره كوثر ارائه مي‌شود.

وي ادامه داد: ويژگي اصلي اين تفسير كوتاه در عين بيان امروزي و كاربردي آن، اختصار مباحث است كه مي‌تواند به عنوان يك الگو براي مبلغان مراكز مختلف قابل استفاده باشد.

حجت‌الاسلام علوي خاطر نشان كرد: از ابتر تا كوثر، كوثر يا تكاثر، راز بركت كوثر، سبك زندگي كوثري، نظام جبران دلشكستگي خدا، راه جاودانگي و... از جمله سرفصل‌هاي اشاره شده در اين طرح است.

منبع:حج
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین