عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸
مركز بزرگ مفقودين آستان قدس حسيني و آستان قدس عباسي در آستانه فرا رسيدن اربعين سيد و سالار و شهيدان عليه السلام و با توجه به اجتماع باشكوه زائران در خيابان شهداء شهر مقدس كربلا فعال شد.
عقیق:  به كربلاي معلا، مركز بزرگ گمشدگان آستان قدس حسيني و آستان قدس عباسي همزمان با فرا رسيدن اربعين سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين عليه السلام و حضور پرشور و بي مانند زائران در شهر كربلا، احداث و فعال شد.
براساس اين گزارش، آستان قدس حسيني و آستان قدس عباسي به طور مشترك همكاري خود را در اين زمينه آغاز كرده اند و احداث مركز مفقودين در خيابان شهداي كربلا افزون بر مراكز ديگري كه از گذشته در بين الحرمين و جنب خيابان امام علي عليه السلام دائر بوده، انجام گرفته است.
مركز مفقودين واقع در خيابان شهدا جنب حرم مطهر اباعبدالله الحسين عليه السلام به امكانات رفاهي براي استراحت زائراني كه از كاروان يا دوستان خود جدا و يا محل اقامت خود را فراموش كرده اند، مجهز شده است و از محاسن آن هم جواري با موكب امام رضا عليه السلام غريب خراسان است.
در خيابان شهداء كربلاي معلي و كمي جلوتر از مركز مفقودين آستان قدس حسيني و آستان قدس عباسي، پارچه نوشته اي در وسط خيابان نصب شده است كه بر روي آن نوشته اند از زائران و خانواده آنان خواهشمند است شماره تلفن و آدرس كامل همراه داشته باشند.













منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین