عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
سخنگوي نيروي انتظامي به تمهيدات پليس براي تسهيل در تردد و عبور و مرور زائران اربعين حسيني پرداخت و گفت: همه زيرساخت هاي لازم براي تسهيل و تردد زائران انديشيده شده است.
عقیق: سردار سعيد منتظرالمهدي سخنگوي نيروي انتظامي در پنجمين نشست سخنگوي ناجا با تبريك ولادت امام محمد باقر(ع) به تمهيدات قرارگاه اربعين پرداخت و اظهارداشت: قرارگاه اربعين در نيروي انتظامي پس از اربعين 93 بلافاصله كار خود را آغاز كرد و امسال نيز همه چيز براي خلق حماسه‌اي ديگر در اربعين محيا است.
سخنگوي نيروي انتظامي به افزايش ساعات كار دفاتر پليس+10 تا ساعت 18:30 هر روز اشاره و تصريح كرد: اين دفاتر نيز روزهاي جمعه نيز تا ساعت 14 جهت اخذ مدارك براي تهيه و صدور گذرنامه فعاليت خواهند داشت.
وي تصريح كرد: صدور گذرنامه در صورت تكميل مدارك در كمتر از 24 ساعت انجام خواهد شد.
اين مقام ارشد انتظامي كشور به افزايش گيت‌ها در پايانه‌هاي مرزي مهران، چذابه و شلمچه پرداخت و گفت: كنترل مدارك شناسايي و گذرنامه در پايانه‌هاي مرزي در كسري از دقيقه انجام خواهد شد.
منتظرالمهدي تصريح كرد: همه زيرساختهاي لازم براي تردد و تسهيل در عبور و مرور زائران اربعين حسيني پيش‌بيني شده است و شرط لازم براي خروج از كشور داشتن گذرنامه معتبر و اصل ويزاي كشور عراق است.
معاون اجتماعي نيروي انتظامي در مورد تمهيدات امنيتي پليس در اربعين حسيني اظهار داشت: هر آن چيزي كه ببه عهده پليس است پيش‌بيني‌هاي آن انجام شده و تاكنون هيچ اتفاق خاص و دستگيري در مرزها نداشته‌ايم؛ چند مورد دستگيري در شهرستان‌ها داشته‌ايم كه اين افراد مضنون بوده و پرونده‌شان در حال بررسي است.
سخنگوي نيروي انتظامي به وجود 96 گيت در مرز مهران پرداخت و بيان داشت: افزايش 3 برابري گيت‌ها در مرز چزابه و شلمچه را داشته‌ايم.
وي گفت: در مرزها گذرنامه صادر نمي‌شود.

منبع: فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین