عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
وزير حمل و نقل عراق طي نشست ويژه به تدابير وزارت براي انتقال زائران اربعين حسيني اشاره كرد.
عقیق:به نقل از الفرات، باقرالزبيدي وزير حمل و نقل عراق رياست نشست ويژه براي بررسي تدابير انتقال زائران اربعين امام حسين(ع) را برعهده گرفت.
وي در اين نشست آمادگي هاي لازم براي مراسم و تدابير وزارت حمل و نقل عراق با همكاري وزارتخانه هاي ديگر و فرماندهي عمليات بغداد و فرات مركزي را براي رفع موانع پيش روي زائران و تامين وسايل نقليه و قطارهاي لازم براي اين كار بررسي كرد.
الزبيدي تاكيد كرد: تمام خودروهاي مربوط به وزارت و تشكيلات آن، راه آهن و فرودگاه ها براي انتقال زائران و انتقال امن و سالم آنها از كربلا به بغداد و از كربلاي معلي به نجف اشرف به كار گرفته شوند.

آرزوي بلندقامت ترين جوان جهان در كربلا
خبر ديگر اينكه بلندقامت ترين جوان جهان به زيارت مرقد مطهر امام حسين(ع) در كربلاي معلي مشرف شد.
بلندقامت ترين جوان جهان يك جوان عراقي به نام فيض عدنان عبدالامير العيساوي است كه هنگام تشرف به حرم مطهر امام حسين(ع) گفت: آرزويم برافراشتن پرچم امام حسين(ع) در محافل بين المللي است.
بر اساس گزارش رسانه هاي عراقي، العيساوي پس از آنكه نامش در كتاب ركوردهاي گينس به عنوان بلندقامت ترين جوان جهان ثبت شد، به زيارت حرم مطهر امام حسين(ع) مشرف شد.
وي تاكيد كرد: همواره براي برافراشتن پرچم لبيك يا حسين در تمام صحنه هاي بين المللي كه شركت مي كنم تلاش مي كنم.
قد اين جوان عراقي به عنوان بلندقامت ترين جوان جهان، دو متر و سي و هفت سانتي متر(2متر و 37 سانتي متر) است اين جوان 25 ساله ساكن ناحيه غماس در استان الديوانيه عراق است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین