عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گفت: پایگاه‌های فرهنگی اربعین در شهر تهران در خروجی های شهر با استفاده از اعضا طرح خادم الحسین برای بدرقه فرهنگی زائران اربعین برپا می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، دبیر کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین،  با اشاره به فعالیت فرهنگی ستاد اربعین در شهر تهران گفت: پایگاه‌های فرهنگی در خروجی‌های تهران با استفاده از اعضا طرح خادم الحسین برای بدرقه فرهنگی زائران اربعین برپا می‌شود.
دبیر کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین  و مسئول آموزش بعثه مقام معظم رهبری افزود: این پایگاه‌ها که توسط ستاد اربعین در شهرداری تهران و با همکاری سازمان شهریاران جوان برپامی شود با اهدا محصولات فرهنگی به زائران در خروجی مسیرهای منتهی به غرب و جنوب کشور از جمله منطقه جاده ساوه فعالیت خواهد کرد.
وی توزیع محصولات فرهنگی و تبلیغی بین زائران تهرانی را از دیگر اقدامات مهم ستاد اربعین شهرداری تهران در این زمینه برشمرد و توضیح داد: این پایگاه های فرهنگی در واقع بخشی از طرح خادم الحسین است به طوریکه افراد داوطلب برای این طرح اقدامات فرهنگی خود در جهت خدمت به زائران اربعین را از خروجی‌های شهر آغاز می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی در پایان با اشاره به ضرورت آموزش و فرهنگ‌سازی در میان زائران اربعین خاطر نشان کرد: طرح ملی خادم الحسین به منظور استفاده از ظرفیت عظیم مراسم اربعین در بسط و گسترش ارزش‌های والای حماسه جاوید عاشورا، با همکاری نهادها، موسسات و سازمان های فرهنگی از سوی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین به اجرا در می‌آید که یکی از اهداف این طرح مشارکت در ایجاد فضای معنوی از طریق تبلیغات و محیط آرایی شهرها و مسیرها و مساعدت در برگزاری گردهمایی‌ها، بر پایی موکب ها و ایستگاهای فرهنگی و امدادی و خدماتی است.


منبع:باشگاه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین