عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
با حضور وزیر ارشاد؛
چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شعرا، مداحان و مسئولان ملی و استانی در قم برگزار می شود.
عقیق: «سید مرتضی اسماعیلی طبا» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی 22 فروردین ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمع گسترده ای از شاعران برجسته آیینی و علاقه مندان به شعر و ادب از سراسر کشور و اساتیدی چون «محمدعلی مجاهدی»، «سعید بیابانکی»، «علی رضا قزوه» و با مدیحه سرایی «حاج جواد رسولی» از زنجان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی طبا افزود: چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیرخانه دائمی شعر آئینی و انجمن ادبی استان قم به دبیری استاد محمدعلی مجاهدی پدر شعر آئینی ایران در شهر مقدس قم برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری این کنگره را رویداد مهم ادبی به شمار آورد و ابراز داشت: کنگره شعر فاطمی مهمترین کنگره ای است که با گستره ملی هر ساله با موضوع دخت نبی اکرم(ص) در کشور برگزار می شود.

شایان ذکر است این کنگره روز پنج شنبه 22 فروردین ماه ساعت 17 در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 برگزار می شود.

منبع: ابنا
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین