عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
وعده پيروزي حق بر باطل نزديك است؛
گردان حضرت علي‌اكبر عليه‌السلام آستان قدس حسيني از جمله گردان‌هايي است كه در نبرد عليه گروه تروريستي تكفيري صهيونيستي داعش نقش پررنگي دارد.
عقیق: اين روزها حضور پررنگ رزمندگان عراقي كه براي زيارت حرم مطهر امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) عازم كربلاي معلي شده‌اند از پيروزي‌هاي ارتش و نيروهاي مردمي بر گروه‌ تكفيري تروريستي صهيونيستي داعش خبر مي‌دهد.
گردان حضرت علي اكبر(ع) آستان قدس حسيني از جمله گردان‌هايي است كه با اعزام نيروهاي مردمي آموزش ديده به مناطق درگيري همچون بيجي در نبرد عليه داعش نقش پررنگي دارد.
سيد احمد از افراد اين گردان است كه با جمعي از هم رزمان خود پس از زيارت حرم مطهر حضرت سيدالشهدا(ع) عازم زيارت حرم مطهر قمر بني هاشم(ع) مي‌شود كه در بين‌الحرمين از او مي‌خواهم آخرين خبرها را از مناطق درگيري به ويژه شهر بيجي برايم تشريح كند.
وي كه تا حدودي به زبان فارسي آشنا است و البته به سختي هم صحبت مي‌كند، از پيروزي‌هاي ارتش و نيروهاي مردمي بر داعش خبر مي‌دهد و مي‌گويد كه شهر بيجي را از چنگ تروريست‌ها خارج كرده‌ايم، ان‌شاءالله وعده پيروزي حق بر باطل نزديك است و كشور عراق از لوث جنايتكاران اجاره‌اي داعش پاك خواهد شد.
اين رزمنده گردان حضرت علي‌اكبر(ع) با اشاره به پيروزي‌هاي اخير در شهر بيجي، مي‌گويد كه بيش از هزار نفر از تروريست‌هاي تكفيري را در اين شهر به درك واصل كرده‌ايم، ديگر تروريست‌ها در حالي فرار از اين منطقه هستند و اين در حالي است كه هنوز 20 هزار رزمنده آماده به مناطق درگيري اعزام نشده‌اند.
وقتي از او مي‌پرسم كه آيا مي‌تواند زمان دقيقي را براي پيروزي نهايي ارتش و نيروهاي مردمي عراق بر اين گروه تروريستي تكفيري اعلام كند، با اطمينان مي‌گويد كه ان‌شاءالله تا 6 ماه ديگر، خاك عراق را از لوث وجود داعشي‌ها پاك كرده و جشن پيروزي را در كل كشور برپا مي‌كنيم.





منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین