عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
اختتامیه نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با حضور جمعی از پیرغلامان اهل بیت، مداحان اهل بیت و دانش آموزان مداح شهر تهران برگزار و از نفرات اول تا سوم هر مقطع تقدیر می‌شود.
عقیق:سجاد نوروزی رئیس فرهنگسرای اندیشه در خصوص برپایی نهمین آزمون نوگلان حسینی گفت: امسال بالغ بر هشت هزار نفر متقاضی از مدارس شهر تهران در آیین نوگلان حسینی شرکت کردند که حدود 600 نفر از آ‌ن‌ها به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی افزود: در مرحله استانی که با داوری کانون مداحان و شاعران آیینی کل کشور برگزار شد، طبق ارزشیابی به عمل آمده از بین 600 شرکت کننده، 20 نفر از هر مقطع به مرحله نهایی راه پیدا کرده و در نهایت در مرحله نهایی نفرات برتر اول تا سوم مشخص شدند.

نوروزی خاطرنشان کرد: شاخصه‌های اصلی نهمین آیین نوگلان حسینی همچون سال‌های گذشته، بهره‌مندی از صوت خوش و متعارف، مقتل‌خوانی، شعر، حسن اجرا، صوت و لحن، ظاهر و پوشش، دعا و حسن ختام بود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه نوگلان حسینی با هدف تقویت و انتقال هویت دینی، مذهبی و سیره اهل بیت(ع)، تشویق و ترغیب نوجوانان عاشق اهل بیت(ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه مداحان نوجوان برای ارائه مسیر درست برگزار شد.

رئیس فرهنگسرای اندیشه در خصوص برگزاری آیین اختتامیه گفت: آیین اختتامیه نوگلان حسینی روز پنجشنبه 21 آبان ماه ساعت 9 صبح در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه با حضور مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش، جمعی از پیرغلامان اهل بیت، مداحان اهل بیت و دانش آموزان مداح شهر تهران برگزار و از نفرات اول تا سوم هر مقطع تقدیر به عمل می‌آید.

 در نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی سازمان دانش آموزی شهر تهران و کانون مداحان و شاعران آیینی کل کشور مشارکت داشتند، علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88505513 تماس بگیرند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین