عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
شيخ مهدي كربلايي عنوان كرد؛
نماينده حضرت آيت‌الله سيستاني در كربلا با حضور در نخستين نمايشگاه ماكت بازسازي شده واقعه عاشورا واقع در بين‌الحرمين، ضمن تقدير از برگزاري اين نمايشگاه، گفت كه آستان قدس حسيني از فعاليت‌هايي كه سبب معرفت‌زايي زائران نسبت به فرهنگ اربعين شود حمايت مي‌كند.
عقیق:، شيخ مهدي كربلايي نماينده حضرت آيت‌الله سيستاني در كربلا با حضور در نخستين نمايشگاه ماكت بازسازي شده واقعه عاشورا كه از 17 آبان‌ماه در بين الحرمين گشايش يافته و تا 10 روز ديگر ادامه دارد، گفت كه از هر فعاليت فرهنگي كه سبب معرفت‌زايي زائران نسبت به اهل بيت(ع) به ويژه اربعين امام حسين(ع) شود، استقبال مي‌كنيم.
وي برپايي نمايشگاه ماكت بازسازي شده واقعه عاشورا را كاري بسيار بزرگ و ارزشمند خواند و از مسؤولان برگزاري آن دعوت كرد كه اين نمايشگاه را در سال آينده، در وسعت و با امكانات بيشتر دائر كنند و آنچه را به صورت كتبي به نمايش عموم گذاشته‌اند، مكتوب به زيور طبع برسانند.
توليت آستان قدس حسيني با بيان اين‌كه اين نمايشگاه سبب مي‌شود كه مردم به خوبي فاجعه غم‌بار كربلا را درك كنند و اميدوارم مورد قبول حضرت سيدالشهدا(ع) قرار گيرد، افزود: خلاقيتي كه در اين نمايشگاه استفاده شده بسيار جديد و نشان دهنده احساسات برگزار كنندگان آن و محبتشان به اهل بيت(ع) است.
وي از كساني كه با اين خلاقيت فاجعه عاشورا را به مردم نشان مي‌دهند و غم بزرگ اهل بيت(ع) را تداعي مي‌كنند تا مردم به درستي آن را درك ‌كنند، تشكر كرد و گفت: آستان قدس حسيني از فعاليت‌هاي فرهنگي كه در راستاي معرفت‌زايي زائران نسبت به فرهنگ اهل بيت(ع) و اربعين باشد، حمايت مي‌كند.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین