عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های بیست و پنجم ماه محرم الحرام سالروز شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
عقیق: حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه‌های بیست و پنجم ماه محرم الحرام سالروز شهادت مظلومانه چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت زین العابدین(ع) در روزهای شنبه و یکشنبه شانزدهم و هفدهم آبان ماه و در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت امام سجاد(ع) از ساعت 17:30 تا 20 و در روز شهادت آن امام همام از ساعت 10 تا 12 در این مکان مقدس برگزار شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام محمد سیدآبادی، عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان در شب و شام شهادت امام سجاد(ع) و آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در روز شهادت آن امام همام پیرامون موضوعات سبک زندگی امام سجاد(ع) و سختی‌های و مشکلات ایشان پس از واقعه دردناک عاشورا در کربلای معلی به ایراد سخن می‌پردازند.
حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) امیر عارف و جعفر ملائکه  در شب شهادت، ابوطالب خالق‌پور و جواد غفاریان در روز شهادت و سیدجعفر ماهرخسار و کاظم غلامشاهی در شام شهادت امام سجاد(ع)، به مرثیه‌سرایی و عزاداری چهارمین پیشوای شیعیان حضرت زین العابدین(ع) می‌پردازند.
حسینی گفت: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند و امیدواریم که شیعیان و ارادت‌مندان به ائمه اطهار(ع) با بهره‌گیری از برنامه‌های تدارک دیده شده سبک زندگی این بزرگواران را در زندگی خود اجرایی و عملیاتی کنند.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین