عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
جلسات اخلاق و معارف اسلامی مرحوم آیت‌الله تهرانی توسط فرزند ارشد ایشان از 21 فروردین ماه برگزار می‌شود.
عقیق: پس از ارتحال حضرت آیت الله العظمی حاج‌آقا مجتبی تهرانی رحمه‌الله علیه و تعطیل شدن درس اخلاق و معارف اسلامی ایشان، بسیاری از مؤمنین درخواست‌های مکرری را مبنی بر ادامه یافتن این جلسات پر خیر و برکت، به بیت و دفتر حفظ و نشر آثار معظم له اعلام کردند.

بنابر اعلام بیت و دفتر حفظ و نشر آثار مرحوم آیت‌الله تهرانی، پس از اربعین ارتحال ایشان و مشورت‌های متعددی که از سوی بیت ایشان با برخی شاگردان حضرت استاد انجام پذیرفت، تصمیم بر آن شد که جلسات اخلاق و معارف اسلامی ایشان توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حاج‌حسین‌آقا تهرانی، فرزند ارشد و وصی شرعی معظم له که با مبانی و حلاوت کلام آن بزرگوار آشنایی دارند، ادامه یابد.

آغاز این جلسات در سال جدید همزمان با ایام فاطمیه از روز چهارشنبه، 21 فروردین‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء به نشانی خیابان ایران، بن‌بست ملکی خواهد بود.

همچنین جلسات درس عمومی مرحوم آیت‌الله تهرانی بنا بر درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان توسط حجت‌الاسلام حاج‌حسین تهرانی، فرزند ارشد و وصی شرعی معظم‌له ادامه خواهد یافت. این جلسات، طبق روال گذشته به‌طور هفتگی و علاوه بر آن در ایّام خاص به‌صورت مناسبتی برگزار می‌شود.

این جلسات در سال 1392 همزمان با ایام فاطمیه اول آغاز و از روز دوم فروردین به مدت 5شب برگزار شد.؛ مراسم طبق روال گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء شروع میشود و پس از سخنرانی نیز با توسل به حضرات معصومین علیهم السلام پایان می‌یابد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین