عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
حجت‌الاسلام ماندگاری:
رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا به جنایات آل‌سعود در کشور یمن اشاره کرد و از آل‌سعود به عنوان آل‌زیاد عصر کنونی نام برد.
عقیق: حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری سه‌شنبه شب در مراسم چهلمین روز درگذشت قربانیان منا که با حضور علما و روحانیون در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه فاجعه منا خانواده‌های بسیاری را در کشورهای مختلف اسلامی داغ‌دار کرده است، اظهار کرد: اگر جوامع مختلف اسلامی سخنان امام خمینی(ره) در سال 66 مبنی بر اینکه رژیم آل‌سعود لیاقت خادمی حرمین را ندارد را جدی می‌گرفتند اکنون حادثه منا رخ نمی‌داد.

وی با تاکید بر اینکه حادثه منا هشدار جدی برای رژیم آل‌سعود به دنبال داشته است، تصریح کرد: تاکنون رخدادهای بسیاری که نشان از ستمگری آل‌سعود بوده در حج مسلمانان مشاهده شده است و امیدواریم با بیداری مردم منا انقلابی در عربستان شکل گیرد تا قبله نخست مسلمانان از دست افراد خائن نجات یابد.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه طبق مستندات ارائه شده حادثه منا اتفاقی نبوده است، مطرح کرد: حادثه منا نشان از ظلم آل‌سعود نسبت به مذهب شیعه و ملت مسلمان کشورهای مختلف اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند تبارک و تعالی همه جهانیان در حادثه منا فهمیدند که سعودی‌ها چه مواضعی دارند.

ماندگاری از مشارکت آل‌سعود با کشورهای استکباری از جمله رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم بی‌گناه کشورهای اسلامی یاد کرد و ادامه داد: این رژیم خائن نمی‌تواند خادم‌الحرمین باشد و در حادثه منا بار دیگر بی‌لیاقتی رژیم آل‌سعود برای همگان به اثبات رسید.

وی به جنایات آل‌سعود در کشور یمن اشاره کرد و از آل‌سعود به عنوان آل‌زیاد عصر کنونی نام برد و گفت: برخورد قاطع رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی خود با آل‌سعود سبب شد آن‌ها رفتار متفاوتی با حجاج فاجعه منا داشته باشند که این برخورد نشان از اقتدار ایشان است.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین