عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين خبر داد؛
مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين گفت: در جلسه‌اي كه روز گذشته با ستاد اربعين شهرداري تهران داشتيم، قرار شد كه همزمان با اعزام زايران ايراني به عتبات عاليات در اربعين حسيني، پايگاه‌هاي فرهنگي نيز در شهر تهران به همين منظور فعال شود.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين از برگزاري جلسه هم‌انديشي اين كميته با ستاد اربعين در شهرداري تهران خبر داد.
وي افزود: در جلسه‌اي كه روز گذشته با آقاي علي محمد نائيني،مشاور فرهنگي اجتماعي شهردار و قائم مقام معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران به عنوان رييس ستاد اربعين در شهرداري تهران داشتيم، قرار شد كه پايگاه‌هاي فرهنگي براي زايران تهراني كه عازم عتبات در اربعين حسيني هستند، فعال شوند.
مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين افزود: همچنين در اين جلسه بر فراگير شدن فعاليت‌هاي آموزشي و فرهنگي در ميان زايران اربعين حسيني در تهران تاكيد فراوان شد و رييس ستاد اربعين شهرداري تهران قول مساعد داد كه در اين زمينه اقدامات شايسته‌اي را انجام دهد.
وي گفت: خوشبختانه شهرداري تهران در زمينه فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي اربعين همكاري بسيار خوبي در سال گذشته داشتند و امسال نيز اين فعاليت‌ها و پشتيباني‌ها ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام احمدي ادامه داد: به زودي برخي محصولات فرهنگي و تبليغي،‌ماكت‌هاي فرهنگي در تهران توليد و در سطح شهر در ميان زايران اربعين حسيني شهر تهران توزيع خواهد شد تا در زماني اعزام بتوانند از اين محصولات به خوبي بهره‌بگيرند.
مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري خاطر نشان كرد: هماهنگي و ساماندهي فعاليت‌هاي فرهنگي در ميان زايران اربعين حسيني از ديگر موضوعات مطرح شده در اين هم‌انديشي بود كه اميدواريم در عرصه ميداني نيز شاهد ظهور و بروز بيشتر آن باشيم.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین