عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴
در نشست روحانيون كاروان ها مطرح شد؛
دو تن از بانوان مبلغه اعزامي از سوي بعثه‌ مقام معظم رهبري، جهت پاسخگويي مسائل شرعي بانوان در كربلا حضور دارند كه علاوه بر تماس هاي تلفني، صبحها با حضور در حرم امام حسين و خيمه‌گاه حسيني، و شبها در حرم حضرت ابوالفضل بين بانوان حاضر بوده و مسائل آنان را پاسخ مي گويند.
عقیق: نشست روحانيون و مداحان كاروان هاي زيارتي كه به عتبات عاليات مشرف شده اند، در محل بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار شد.
نشست روحانيون و مداحان كاروان ها،روزهاي فرد و با هدف بررسي و ارتقاء سطح فرهنگي و معرفتي در كاروان ها برگزار مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه رهبري در عراق در اين نشست با اشاره به روايتي از امام صادق عليه السلام گفت: كمال ادب و مروت در هفت خصلت يعني عقل، حلم، صبر، رفاقت ، بيش از اندازه سخن نگفتن، خوش خلقي، مدارا است.
وي گفت:‌ خداوند داراي صفات جمال و جلال است و صفات جمال، صفاتي است كه لطف و رحمت و بخشش را دارد و صفات جلال، قهر و غضب و انتقام را. و انسان بايد مظهر صفات جمال و جلال الهي باشد تا بتواند در مرتبه خليفة اللهي قرار بگيرد.
در اين نشست حجج اسلام زماني و خادمي نيز به بيان نكات درباره بايسته هاي تبليغي در سفرهاي زيارتي پرداختند.
در اين جلسه اعلام شد كه دو تن از بانوان مبلغه اعزامي از بعثه مقام معظم رهبري، جهت پاسخگويي مسائل شرعي بانوان در كربلا حضور دارند كه علاوه بر تماس هاي تلفني، صبحها با حضور در حرم امام حسين و خيمه گاه حسيني، و شبها در حرم حضرت ابوالفضل بين بانوان حاضر بوده و مسائل آنان را پاسخ مي گويند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین