عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
مدير كل اوقاف و امور خيريه استان قم گفت: بيش از 70 روحاني پرچم‌دار سوگواره عاشورايي در سال جاري شدند و براي برپايي هفت خيمه معرفتي اقدام كردند.
عقیق:به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قم، حجت‌الاسلام سيد اسماعيل حسيني مقدم در جلسه تقدير و تشكر از مبلغين و مسئولين طرح بصيرت عاشورايي كه در اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قم برگزار شد،‌ اظهار كرد: امسال بيش از 70 نفر از روحانيون مبلغ در قم پرچم سوگواره عاشورايي را عهده‌دار بودند.
وي برپايي خيمه‌هاي معرفت را از كارهاي مستمر مبلغان دانست و افزود: هفت خيمه معرفت براي پاسخگويي به شبهات، ‌مشاوره،‌ كودكان و فعاليت‌هاي تخصصي توسط مبلغان برپا شد .
مديركل اوقاف و امور خيريه استان قم گفت: برنامه‌هاي وي‍‍ژه‌اي در جوار بقاع متبركه امام زادگان پيش‌بيني شد كه در اين راستا مي‌توان به تجمع بزرگ عزاداران در دوم محرم و‌ ويژه برنامه «احلي من العسل» با حضور هزاران نفر از جوانان و نوجوانان اشاره كرد.
وي اضافه كرد: اين برنامه كه موفقيت خاصي را به دنبال داشت از طريق شبكه‌هاي استاني و ملي به صورت زنده پخش شد.
حجت‌الاسلام حسيني مقدم خاطرنشان كرد: تجمع بانوان در 12 محرم با عنوان همايش بزرگ «رهروان زينبي» از ديگر برنامه‌هايي است كه زير مجموعه سوگواره عاشورايي محسوب مي‌شود و به دليل برپايي خوب آن در سال جاري از سوي سازمان اوقاف و امور خيريه مورد تقدير قرار گرفتيم.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین