عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
وزير اطلاعات در سفر به كشور عراق، با خوب توصيف كردن وضعيت امنيتی عتبات عاليات خاطرنشان كرد: نياز است مراقبت‌هايی در اين زمينه صورت گيرد.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی، وزير اطلاعات كه جهت ديدار و گفت‌وگو با مقامات عراقی به اين كشور سفر كرده است در حاشيه سفر به كربلای معلی به خبرنگاران پيرامون ضريب امنيتی زائران ايرانی در عتبات گفت: وضعيت امنيت زائران ايرانی در عتبات الحمدالله بسيار خوب است؛ اما نياز است مراقبت‌هايی در اين زمينه صورت گيرد.

وی افزود: ما با مسئولان عراقی درباره وضعيت امنيت زائران ايرانی در اين كشور گفت‌وگوهايی داشتيم. همچنين در موضوع انتقال تجربيات مذاكراتی صورت گرفت كه اميدواريم اين تجربيات باعث شود كه وضعيت بهتری را در آينده شاهد باشيم.

وزير اطلاعات كشورمان همچنين مذاكرات با طرف عراقی را موفقيت‌آميز خواند و ادامه داد: خوشبختانه مذاكرات صورت گرفته و همراهی مسئولان عراقی بسيار خوب است و آنها احساس می‌كنند می‌توانند با كمك جمهوری اسلامی ايران بر بسياری از مشكلاتشان فائق بياييند.

شايان ذكر است، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی وزير اطلاعات جمهوری اسلامی ايران كه در روزهای اخير به صورت رسمی به كشور عراق سفر كرده بود با شماری از مقامات عالی رتبه اين كشور ديدار و گفت‌وگو كرد.


منبع: حج

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین