عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
سید «مرتضی قزوینی» در حال حاضر علاوه بر دنبال کردن سخنرانی همه روزه خود در حرم امام حسین علیه السلام، در حال ساخت یک بیمارستان بزرگ و تخصصی در شهر کربلا است.
عقیق: وزارت کشور کویت با صدور بیانیه ای رسمی، از ممنوع الورود شدن آیت الله سید «مرتضی قزوینی» روحانی و سخنرانی سرشناس شیعی به خاک کویت خبر داد.

در این بیانیه کوتاه که نسخه ای از آن در الوعی منتشر شد، آمده: [آیت الله سید] مرتضی قزوینی، روحانی شیعی از این پس حق ورود به خاک کشور کویت را ندارد و دلیل این مسأله آن است که وی صحابه را لعن می کند.

گفتنی است آیت الله سید «مرتضی قزوینی» همه روزه پس از نماز مغرب و عشاء در صحن حرم مطهر سید و سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین علیه السلام به سخنرانی و تفسیر قرآن کریم می پردازد.

او که به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مسلط است، سال های سال در یکی از مساجد تهران، امام جماعت بود و پس از آن به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و در یکی از مساجد این کشور به فعالیت پرداخت. بعد از سقوط رژیم «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق، به کربلا هجرت کرد و در این شهر اقامت گزید.

آیت الله سید «مرتضی قزوینی» در حال حاضر علاوه بر دنبال کردن سخنرانی همه روزه خود در حرم امام حسین علیه السلام، در حال ساخت یک بیمارستان بزرگ و تخصصی در شهر کربلا است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین