عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
پنجمین همایش شیرخوارگان حسینی در مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت شاهد گهواره‌گردانی و سینه‌زنی کودکان حسینی در این محفل نورانی بود.
عقیق:مطابق سنت هر ساله، کارگروه بانوان مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر را برگزار کرد، در پنجمین همایش شیرخوارگان حسینی در این مرکز مادرانی که فرزند شیرخوار داشتند از راه دور و نزدیک به نیت توسل به حضرت علی اصغر(ع) در مرکز فرهنگ اسلامی جمع شدند تا بار دیگر بچه‌های خود را بیمه آن بزرگوار کنند.

این مراسم در اولین شنبه ماه محرم با تلاوت قرآن کریم توسط حسن صادقی آغاز و با برنامه گهواره‌گردانی و سینه‌زنی کودکان ادامه پیدا کرد، سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن مخبر  و روضه‌خوانی سجاد آشتیانی پایان بخش این محفل بود.

در ادامه تصاویری از پنجمین همایش شیرخوارگان حسینی در مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت می‌آید:

 

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
0
احسنت به کارتان بگذارید تمام دنیا بخصوص دشمنان شیعه بدانند فرزندان شیعه از کودکی نوکر ایاعبدالله هستن و سربازان امام زمان خود هستن به کوری چشم وهابیون وتروریست های تکفیری و آمریکا ما شیعیان از کودکی تا زنده هستیم برای امام حسین(ع) و اهل بیتش عزداری میکنیم و از نهضت و مظلومیت امام حسین(ع) دفاع خواهیم کرد شیعه در هر کشوری باشد ارادت خود را به امام مظلوم خود نشان خواهد داد ما از نسل علی(ع) و زهرا(ص) هستیم و آمده ایم تا فقط برای فرزندان پیغمبر گریه کنیم و در جشن هایشان برای آنان شادی کنیم
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین