عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
رئيس ستاد اربعين شهرداري مشهد مقدس گفت: 4 راه قطار بين مشهد و خرمشهر در ايام اربعين حسيني ايجاد مي‌شود.
عقیق:سيد وحيد موسويان در نشست ستاد هماهنگي پشتيباني راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني كه در معاونت زيارت استانداري خراسان‌رضوي برگزار شد، اظهار داشت: از جمله اقدامات انجام شده تا به امروز مي‌توان به شناسايي دقيق ظرفيت‌هاي ملي شهرداري مشهد مقدس اشاره كرد.
موسويان با اشاره به مذاكره اخير شهرداري مشهد مقدس با رايزن ايران در عراق، گفت: در ادامه اين مذاكرات رايزني‌هايي بصورت شفاهي با مسئولان عراق انجام شده است.
وي با بيان اينكه شهرداري تهران در هر 3 مرز عراق ورود دارد و خدمت‌رساني مي‌كند، تصريح كرد: شهرداري مشهد در حوزه‌هاي حمل و نقل از كوت و همچنين خدمات شهري كربلا مشاركت دارد.
موسويان نيازمندي اصلي زائرين را تامين خدمات حمل و نقل در برگشت دانست و افزود: شهرداري مشهد مقدس در حوزه خدمت رساني و برپايي موكب فعاليت و حضوري گسترده دارد.
وي با اشاره به حضور گسترده غير‌عرب زبانان و افراد غير ايراني در راهپيمايي اربعين، اظهار داشت: رويكرد اصلي ما صدور گفتمان انقلاب اسلامي است.
رئيس ستاد اربعين شهرداري مشهد مقدس تصريح كرد: 4 راه قطار بين مشهد و خرمشهر در ايام اربعين حسيني ايجاد مي‌شود.
روز گذشته 400 نفر در كنسولگري عراق براي اخذ ويزا مراجعه كرده بودند.
نماينده ستاد حمل و نقل نيز در اين جلسه گفت: پيش بيني براي آمادگي 500 دستگاه اتوبوس شده تا بخشي از نيازهاي حمل و نقلي زائران اربعين حسيني توسط استان خراسان رضوي تامين شود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین