عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: با آغاز ماه محرم امسال زائرسراي امام رضا(ع) زاهدان تاكنون ميزبان بيش از ۸۵۰ زائر بوده است و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان محرم و صفر اين تعداد از مرز ۵۰۰۰ نفر نيز بگذرد.
عقیق:حجت‌الاسلام اسماعيل تديني، مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان؛ گفت: با آغاز ماه محرم امسال زائرسراي امام رضا(ع) زاهدان تاكنون ميزبان بيش از 850 زائر بوده است و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان محرم و صفر اين تعداد از مرز 5000 نفر نيز بگذرد.
وي اظهار كرد: همه ساله در ايام محرم خيل عظيمي از مسلمانان عاشق و دلباخته پاكستاني از مبادي ورودي شهرستان زاهدان به قصد زيارت عتبات عاليات و مرقد مطهر اباعبدالله الحسين(ع) وارد كشور مي‌شوند و در اولين ايستگاه استراحتي، اوقاف وامور خيريه زاهدان در زائر سراي امام رضا(ع) ميزبان اين ميهمانان مي‌باشد.
مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان افزود: اين زائرين به قصد عزيمت به كربلاي معلي در اين موقوفه براي تجديد قوا و پذيرايي در بدو ورود خود به ايران پذيرايي و اسكان داده مي‌شوند.
تديني بيان كرد: جلسات متعددي با فرمانداري و ادارات شهرستان زاهدان به منظور بالا بردن كيفيت خدمات و تامين بخشي از هزينه‌ها برگزار شده واميد است با تلاش شبانه روزي كاركنان اوقاف زاهدان و مجموعه زائر سرا با سربلندي از ميهمانان امام حسين(ع) موجبات خشنودي و رضايت آن ساحت مقدس را برآورده كنند.


منبع:ايكنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین