عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
سوگواره هنری «قتیل العبرات» که قالب‌های شعر، فیلم و عکس را با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی در بر می‌گیرد، تا ۲۵ آبان تمدید شد.
عقیق:دبیرخانه سوگواره «قتبل العبرات» که به همت مؤسسه فرهنگی دانشجویان مسلمان جهان برگزار می‌شود، مهلت شرکت در این رخداد آیینی را ۴۰ روز دیگر تمدید کرد.

بر این اساس، علاقه‌‌مندان به شرکت در رشته‌های شعر، فیلم کوتاه داستانی یا مستند، پویا نمایی، نماهنگ، کلیپ، تیزر و عکس، می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ آبان‌ماه به دبیرخانه ارسال کنند. پیش از این مهلت ارائه آثار از ۱۵ شهریور تا ۱۴ مهر ماه اعلام شده بود.

همچنین این سوگواره در اقدامی عجیب و بدون اطلاع قبلی، سایت این سوگواره را به کلی تغییر داد و نشانی http://husseinway.com را برای ارسال آثار در نظر گرفت. این در حالی است که پیش از این و در نشست خبری روز ۲۳ شهریور سایت www.muslimst.com معرفی و رونمایی شده بود.

طبق اعلام قبلی، تمامی آثار ارائه شده به دبیرخانه داوری شده و به آثار برگزیده هدایایی به رسم یاد بود ارائه می‌شود، علاوه بر این در بخش ایران به نفرات برگزیده سفر به عتبات عالیات و به برگزیدگان بخش بین‌الملل سفر سیاحتی زیارتی به ایران تعلق خواهد گرفت.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین