عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
در پي واقعه تكان‌دهنده مِنا؛
در پي واقعه تكان‌دهنده مِنا در مهرماه 1394، بنياد شعر و ادبيات داستاني ايرانيان از كليه شاعرانِ كشور دعوت مي‌كند براي يادباد، ثبت حقيقت و انجامِ وظيفه هنرمندانه، و بدون در نظر گرفتن سلايق و نگرش‌هاي دور از اتفاق و اتحاد، به سرايش شعر درباره اين واقعه بپردازند.
عقیق: در پي واقعه تكان‌دهنده مِنا در مهرماه 1394، بنياد شعر و ادبيات داستاني ايرانيان از كليه شاعرانِ كشور دعوت مي‌كند براي يادباد، ثبت حقيقت و انجامِ وظيفه هنرمندانه، و بدون در نظر گرفتن سلايق و نگرش‌هاي دور از اتفاق و اتحاد، به سرايش شعر درباره اين واقعه بپردازند.
بر اساس اين فراخوان، شاعران تا پايانِ مهرماه 1394 فرصت دارند آثارشان را در قالب فايل DOC يا DOCX به نشاني Info@adabiatirani.com ارسال كنند. (دبيرخانه شعر حجة‌الوداع از هر شاعر حداكثر 3 شعر را مي‌پذيرد.)
موضوع نامه‌هاي ارسالي بايد اينطور نوشته شوند: نام شاعر – عنوان شعر – قالب شعر (اگر بيش از يك شعر است فقط نام شاعر و قالب شعرها) اين رويداد سه برگزيده خواهد داشت كه بنياد شعر و ادبيات داستاني ايرانيان به هر يك از آن‌ها سه سكه تمام بهار آزادي هديه خواهد داد.
مراسم اختتاميه و اعلام آثار برتر همزمان با اربعين درگذشتگانِ واقعه منا برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت بنياد شعر و ادبيات داستاني مراجعه كنند و يا با شماره 88300824 (داخلي 109) تماس بگيريد.




منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین